تحقیقات بازار به ما یادآوری میکند که محصولات اندکی هستند که محض خاطر خودشان فروش میروند و برای فروش اکثر قریب به اتفاق محصولات و خدمات نیازمند تحقیقات بازار و تبلیغات مؤثر هستیم. برای اینکه تبلیغات شما مشتریان جدیدی را جذب کند، هویت برند شما را در ذهن مخاطبان جا بیندازد، بزرگی شما را به مشتریان وفادارتان یادآوری کند و در نهایت به فروش بیشتر محصولات و خدمات منجر شود، نمیتوانید به حدس و گمان تبلیغاتی بسنده کنید و لازم است تا بر مبنای تحقیقات بازار پیام درست را به گوش بازار هدفی برسانید که خریدارتان خواهند شد. تحقیقات بازار و دو ویژگی تمام تبلیغات هوشمند؛ قبل از اینکه به لطف تحقیقات بازار و تبلیغات هوشمندانه محصولات و خدمات خود را به مخاطب و مشتری عرضه کنید، باید حتما دو مؤلفهی کلیدی را در کار خود رعایت کنید: هدف تبلیغ؛ بودجهی تبلیغات؛ هدف تبلیغاتی در یک کلام در قصد و نیتی که از تبلیغات دارید، خلاصه میشود، در واقع با تشریح هدف تبلیغ قرار است به پرسشهایی نظیر این سؤالات پاسخ دهد که قرار است با تبلیغات چه مطالبی به مخاطبان نشان داده شود و مخاطبان بعد ا...