Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2018

چطور پادکست تبلیغاتی بسازیم؟

برای ساختن پادکست تبلیغاتی نیاز نیست در زمینه‌ی تولید پادکست تبلیغاتی ید طولایی داشته باشید و پای برنامه‎های ساخت پادکست تبلیغاتی عمری صرف کرده باشید، بلکه فقط کافی است تا کمی ذوق هنری و شوق یادگیری داشته باشید تا در این عرصه برای خودتان سازنده‎ی صاحب سبکی شوید. افرادی که در عرصه‎ی تولید پادکست‌ نامی به هم زده‏‌اند، بر حسب تجربه‎ی موفق خود در این حوزه یادآور می‎شوند که با بودجه‎ای اندک و بدون داشتن ارتباطی خاص در عالم هنر می‎توان پادکست تبلیغاتی ساخت،‌ البته به شرط آنکه شخص شخیصتان همتی بلند برای هنرنمایی در ساخت پادکست از خودش نشان دهد. در ساخت پادکست تبلیغاتی از موضوعات محبوبتان استفاده کنید؛‌   اگر صرفا برای کسب درآمد و معروفیت هوس ساخت پادکست پیدا کرده‌‏اید،‌ بدانید و آگاه باشید که در زمینه‎ی تولید پادکست تبلیغاتی موفق نخواهید شد. تولید پادکست تبلیغاتی نیازمند صرف وقت و کار فراوان است و اگر به امید آنکه با انتشار همان قسمت اول پادکستتان ،‌ ثروتی هنگفت به جیب خواهید زد وارد این عرصه بشوید، به احتمال فراوان بعد از همان قسمت اول ناامید خواهید شد و کار ساخت پادکست را ...

اینستاگرام و رقابت بر سر اینفلوئنسر مارکتینگ با یوتیوب؛‌

چند روزی است که شاهدیم اینستاگرام با قابلیت IGTV برای تصاحب بازار اینفلوئنسر مارکتینگ دندان تیز کرده است و بازار پر سود یوتیوب در اینفلوئنسر مارکتینگ را نشانه رفته است. پس اگر از آن دست طرفداران اینستاگرام هستید که فکر می‎کنید هدف اینستاگرام از ارائه‌‏ی قابلیت IGTV به کاربران خود، عرضه‎ی تلویزیونی کاملا شخصی‎سازی شده است تا کاربران به جای یک دقیقه در یک ساعت علایق و سلایقشان را برای دنبال‌کنندگان در فضای مجازی منتشر کنند، باید کمی در خوش‌بینی‎هایتان نسبت به نیات صرفا کاربردوستانه‏‌ی اینستاگرام تجدید نظر کنید. اینستاگرام،‌ ویدیو مارکتینگ در خدمت اینفلوئنسر مارکتینگ ؛‌ دو،‌ سه سالی است که تحلیل‎های بازاریابی مدام از نقش پر رنگ ویدیو مارکتینگ در دیده شدن و بالا بردن بازدیدهای تیزرهای تبلیغاتی سخن می‎گویند، پس جای تعجب ندارد که اینستاگرام تنها به ویدیو مارکتینگ و توسعه‎ی بازار  اینفلوئنسرها از طریق قابلیت لایو استریم راضی نباشد و برای بر هم زدن بازار انحصاری یوتیوب در این حوزه‌ی درآمدزا و آینده‌‏دار نقشه‌ بریزد. جالب اینکه اینستاگرام در شرایطی شمشیرهایش را برای ی...

کانون تبلیغاتی یا شرکت تبلیغاتی

بعد از پیروزی انقلاب، اطلاق عنوان کانون آگهی و تبلیغاتی به کسب‌ و کارهایی که در نظر مردم شرکت تبلیغاتی بودند، رواج و رسمیت بیشتری پیدا کرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی ساماندهی کانون‎های تبلیغاتی انتخاب شد. امروزه دریافت پروانه‏‌ی تأسیس کانون تبلیغاتی شرایطی دارد که این نوع کسب و کار را از ثبت و تأسیس شرکت متمایز می‎سازد، به عنوان مثال مؤسس کانون تبلیغاتی حتما باید مدرک مرتبط و رزومه یا سابقه‎ی کاری قابل دفاع در حوزه‌‏ی هنر یا تبلیغات داشته باشد، در صورتی که چنین پیش شرط‌هایی برای تأسیس شرکت‎ وجود ندارد و افراد تنها با دارا بودن شرایط اقتصادی مساعد اجازه‎ی ثبت و تأسیس شرکت را پیدا خواهند کرد. با توجه به این توضیحات از منظر حقوق تجارت،‌ نمی‎توان از کانون تبلیغاتی با عنوان شرکت تبلیغاتی نام برد چرا که حقوق و وظایف کانون و شرکت در نظر قانونگذار متفاوت است. اما خب درست یا غلط بسیاری در فراخوانی کسب و کارهای تبلیغاتی ، عناوینی چون کانون تبلیغاتی و شرکت تبلیغاتی را یکی می‎پندارند و با اینکه برای معرفی و تبلیغ کسب و کارشان دنبال کانون تبلیغاتی موفق می‌گردن...

5 آهنگ ماندگار در موسیقی تبلیغاتی؛‌ | کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا

5 آهنگ ماندگار در موسیقی تبلیغاتی؛‌ | کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا : موسیقی تبلیغاتی همانقدر شنیدنی است که موسیقی متن فیلم‌ها و همانطور که تماشای فیلم سینمایی بدون حضور موسیقی لطفی ندارد،‌ دل بستن به برندی خاص نیز بدون ساخت موسیقی تبلیغاتی شنیدنی، توفیقی پیدا نخواهد کرد. در ادامه با ویراورنا همراه باشید تا چند مورد از نمونه‎های موفق موسیقی تبلیغاتی را بشناسیم و بشنویم.

5 دلیل برای معرفی برند با ساخت انیمیشن تبلیغاتی؛ | کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا

5 دلیل برای معرفی برند با ساخت انیمیشن تبلیغاتی؛ | کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا : تبلیغات در دوران ما چهره‎ی جدیدی به خود گرفته است و ساخت انیمیشن تبلیغاتی یکی از ترندهای تبلیغاتی عصر جدید است. این روزها ساخت انیمیشن تبلیغاتی به قدری پرطرفدار شده است که برای دیده شدن، محبوب ماندن،‌ مخاطب جذب کردن و ‌خریدار داشتن در فضای مجازی باید از انیمیشن تبلیغاتی استفاده کنید.

تولید صدا و موسیقی تبلیغاتی

کانون بین‎المللی ویرا ورنا اولین شرکت تبلیغاتی ایرانی است که در دپارتمان صدا و موسیقی خود،‌ ساخت موسیقی تبلیغاتی  اوریجینال با رعایت موازین جهانی کپی رایت را در صدر برنامه‎های کاری خود قرار داده است. همین توجه به قوانین و معیارهای بین‎المللی و احترام به حقوق مؤلفین و مصنفین کمک کرده تا ویرا ورنا در زمینه‎ی آهنگسازی و ساخت موسیقی اوریجینال فرصت همکاری با شرکت‎های موفق بین‎المللی را در گوشه و کنار دنیا بدست آورد. فعالیت‎های ما در زمینه‎ی صدا و موسیقی تنها به آهنگسازی تبلیغات اوریجینال و تولیدات بین‎المللی در این عرصه محدود نمی‎شود، ‌در ادامه می‌توانید به اختصار با برخی از خدمات دپارتمان صدا و موسیقی در ویرا ورنا آشنا شوید:‌ – ‌‌ مشاوره و تولید موسیقی برند؛‌ – مشاوره و تولید در حوزه آهنگسازی تبلیغاتی؛‌ – صداگذاری و ضبط صدا؛‌ – تنظیم موسیقی؛‌ – میکس و مسترینگ؛‌ – ساخت موسیقی متن فیلم‎های سینمایی و ویدیویی؛‌ – ساخت موسیقی متن تئاتر و نمایش؛‌

ساخت تیزر تبلیغاتی

فرقی نمی‎کند که ساخت ویدئو تبلیغاتی ، تیزر تبلیغاتی ،‌ فیلم صنعتی ، ‌تیزر تلویزیونی، ‌انیمیشن تبلیغاتی ،‌ کلیپ تبلیغاتی یا موشن گرافیک را برای معرفی برند خود انتخاب کنیم در هر صورت به چشمانی هنرمند نیاز خواهیم داشت که عاشقانه سینما را دوست بدارد و بهترین تصویر را از کسب و کار ما اکران کند. ما در کانون تبلیغاتی ویرا ورنا تلاش می‎کنیم تا بار سنگین به تصویر کشیدن قصه‌های کسب و کار را از دوش مدیران برداریم و چنان با صداقت و صمیمیت فیلمنامه‎ی معرفی محصولات و خدمات مشتریان را در قالب تیزر تبلیغاتی،‌ فیلم صنعتی، ‌تیزر تلویزیونی، ‌انیمیشن تبلیغاتی،‌ کلیپ تبلیغاتی و موشن گرافیک برای مخاطبان به تصویر بکشیم و با هنر جلوه‎های ویژه تزئین کنیم که از هر رهگذر و تماشاچیِ منصفی، برای مشتریانی که در تبلیغاتش...

کانون تبلیغاتی ویرا ورنا

کانون تبلیغاتی ویرا ورنا با کادری مجرب در سال 1395 با هدف ارائه خدمات در زمینه تبلیغات و برندینگ شامل ساخت ویدئو و انیمیشن تبلیغاتی ، طراحی گرافیکی ، دیجیتال مارکتینگ، تولید صدا و موسیقی ، خدمات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و طراحی و توسعه وب تأسیس گردید. شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا