Skip to main content

تعرفه تبلیغات ویدیویی و چالش دیده شدن در بازاری پر رقابت؛‌

تعرفه تبلیغات ویدیویی همان جدول رنگارنگی است که لبخند، ناراحتی، خشم، شگفتی،‌ حسرت و احساساتی از این دست را بر چهره‎ی مدیران می‎نشاند. تعرفه تبلیغات ویدیویی تقریبا همیشه اولین پرسشی است که از یک شرکت تبلیغاتی پرسیده می‎شود و مدیران در بخش بازاریابی شرکت‎ها و سازمان‎ها بسیار کنجکاو هستند تا پیش از شروع یک کمپین تبلیغاتی تخمین‎های قابل اعتماد از هزینه‎ها داشته باشند.

با توجه به اهمیتی که اطلاع از تعرفه تبلیغات ویدیویی برای هر مدیر و تصمیم‌گیرنده‎ای دارد، خالی از لطف نیست تا تعرفه تبلیغات ویدیویی در رسانه‎های پر بازدید و مشهور جهانی را با هم مرور کنیم تا ببینیم لحظه لحظه‌های تبلیغ وقتی قرار باشد بازید میلیونی داشته باشد چقدر برای هر شرکت و سازمان خرج بر می‎دارد.

در ادامه با وب‎سایت ویرا ورنا همراه باشید تا از تعرفه تبلیغات ویدیویی در رسانه‎های سوی دیگر اقیانوس اطلاعات ذیقیمتی کسب کنید.

تعرفه تبلیغات ویدیویی برای سریال مردگان متحرک یا Walking Dead؛

تعرفه تبلیغات ویدیوییشاید تعجب کنید اما زامبی‎های سریال Walking Dead برای سازندگان آن و شبکه‎ی تلویزیونی AMC حسابی درآمدزایی به همراه داشته‎اند و طرفداران میلیونی این سریال باعث شده تا پخش آگهی در میانه‎ی نبرد زندگان و مردگان در سریال مردگان متحرک به طور میانگین، 400 هزار دلار برای آگهی‌دهنده هزینه در بر داشته باشد.

طلب چنین تعرفه تبلیغاتی نجومی از سوی سریالی که هنگام پخش قسمت آخر یک فصل تا 16 میلیون بیننده به خود جلب می‌کند، آنچنان هم دور از ذهن نیست.

تعرفه تبلیغات ویدیویی در اسنپ چت؛‌

تعرفه تبلیغات ویدیویی خوب یا بد، اسنپ چت از آن دست شبکه‎های اجتماعی است که در کشور ما چندان مورد استقبال قرار نگرفته است،‌ اما برای همین شبکه‏‌ی اجتماعی در امریکا و اروپا سر و دست می‎شکنند و نوجوانان و جوانان زیادی در این کشورها هستند که حساب اسنپ چتشان را به یک دنیا نمی‎دهند.

اسنپ چت نام تبلیغات در اسنپ چت را برند استوری گذاشته است و برای نمایش هر کدام از این برند استوری‌ها در جام جهان نمای مجازی‌اش،‌ حدود 750 هزار دلار طلب می‌کند. البته شرکت اسنپ چت تاکنون حاضر نشده است تا آمار دقیق کاربران خود را برای رسانه‎ها افشا کند.

تعرفه تبلیغات ویدیویی در میان مسابقات ورزشی؛‌

تعرفه تبلیغات ویدیوییدر کشور امریکا بر خلاف سرزمین‎های این سوی اقیانوس بسکتبال از جمله‎ی محبوب‎ترین و در نتیجه پربیننده‎ترین مسابقات ورزشی محسوب می‎شود، به همین دلیل نیز اگر کسب و کار یا برندی هوس کند تا در فینال مسابقات بسکتبال لیگ دانشگاه‎های امریکا تیزر تبلیغاتی پخش کند باید مبلغی در حدود 1 میلیون 500 هزار دلار برای یک تیزر تلویزیونی 30 ثانیه‎ای بپردازد.

البته با توجه به اینکه هر فینال این مسابقات تا 23 میلیون بیننده را پای تلویزیون می‎نشاند، درخواست چنین تعرفه تبلیغات ویدیویی دور از ذهن هم نیست.

تعرفه تبلیغات ویدیویی در تلویزیون؛‌

تعرفه تبلیغات ویدیوییدر امریکا نیز مانند خیلی از کشورهای دیگر دنیا با اینکه تلویزیون از محبوبیت زیادی برخوردار است اما حتما لازم نیست تا برای دیده شدن برندتان در این جعبه‎ی جادویی میلیون دلاری خرج کنید و تمام جداول پیشنهادی برای تعرفه تبلیغات ویدیویی در تلویزیون الزاما 6 یا 7 رقمی نیستند،‌ بدین ترتیب میانگین با بودجه‏‌ای در حدود 115 هزار دلار می‎توانید تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‎ای از برند و خدمات کسب و کارتان را در میانه‎ی برنامه‎ای پر بیننده به سمع و نظر مخاطبان برسانید.

تعرفه تبلیغات ویدیویی در سریال بیگ بنگ تئوری؛‌

تعرفه تبلیغات ویدیوییاز قدیم الایام محتوای طنز و کمدی به دلیل محبوبیتی که در میان مخاطبان داشته و دارد،‌ جایگاه بالایی در جدول قیمت تعرفه تبلیغات ویدیویی به خود اختصاص داده است. در کشور ما نیز محتوای کمدی طرفدار زیادی دارد و بودجه‎های قابل توجهی نیز برای دیده شدن در لابه لای این قبیل محتوا خرج می‎شود.

سریال بیگ بنگ تئوری از جمله محبوب‎ترین سریال‌های کمدی در امریکا و جهان است و حدود 17 میلیون نفر نیز بیننده برای خود دست و پا کرده است،‌ هر 30 ثانیه تبلیغ در این سریال نیز حدود 345 هزار دلار برای شرکت‌ها هزینه خواهد داشت.

تعرفه تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام؛

تعرفه تبلیغات ویدیوییاینستاگرام در ابتدای کار در سال 2013 میلادی به ازای هر هزار بازید از محتوای اسپانسر شده در محیط برنامه‎ی خود مبلغ 40 دلار از صاحبان کسب و کارها طلب می‎کرد،‌ اما این تعرفه تبلیغاتی بعد از گذشت چند سال و افزایش میزان کاربران برنامه به 20 دلار برای تصاویر و 30 دلار برای تیزرهای ویدیویی کاهش پیدا کرد.

معمولا صاحبان کسب و کارها برای اینکه به خوبی لذت دیده شدن با چاشنی Impression را در اینستاگرام بچشند در حدود 200 هزار دلار هزینه می‎کنند.

تعرفه تبلیغات ویدیویی در مقایسه با تبلیغات در روزنامه؛‌

تعرفه تبلیغات ویدیوییبا اینکه چند سال است که مدام از مرگ چاپ و زوال روزنامه و روزنامه‎خوانی می‌شنویم اما تبلیغات در روزنامه و مجلات نیز هنوز زنده و پابرجا در جدول تعرفه تبلیغات در کنار تبلیغات ویدیویی حضور دارد و برای برندها فروش بیشتر را نیز تضمین می‎کند.

روزنامه‎ی نیویورک تایمز از جمله روزنامه‎های پر مخاطب امریکاست و به لطف تیراژ بالای خود برای هر تبلیغ تمام صفحه‎ی رنگی در لابه‎لای صفحات روزنامه مبلغ 50 هزار دلار را از تبلیغ‎دهندگان درخواست می‎کند.

تعرفه تبلیغات ویدیویی و چالش تعرفه تبلیغات برای بیلبورد؛

تعرفه تبلیغات ویدیوییبیلبوردها از رقیبان قدر قدرت تبلیغات ویدیویی محسوب می‎شوند و به دلیل بازدیدهای بالایی که برای کسب و کارها به ارمغان می‎آورند، همواره در پیشانی کمپین‎های تبلیغاتی دسته‎بندی می‎شوند. البته هزینه‎ی زیاد تعرفه تبلیغات برای بیلبورد برخی مواقع صاحبان کسب و کارها را مجبور می‎کند تا برای تبلیغات برند خود راهکارهای خلاقانه‎تر و کم‎هزینه‎تر را انتخاب کنند.

برای مثال هزینه‎ی اجاره‎ی یک ماهه‎ی بیلبورد در میدان تایم شهر نیویورک که شاید پر بازدیدترین میدان دنیا هم باشد،‌ حدود 2.5 میلیون دلار اعلام شده است.

شما بودجه‎ی تبلیغاتی سالانه کسب و کار خود را متناسب با چه نوع تبلیغ و کدام قسم تعرفه تبلیغاتی معین می‎کنید؟‌

منبع وب‎سایت Adage.com ؛

 

نوشته تعرفه تبلیغات ویدیویی و چالش دیده شدن در بازاری پر رقابت؛‌ اولین بار در کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/2zLk7gx

Comments

Popular posts from this blog

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند از طراحی تا خلق؛

طراحی لوگو یکی از عناصر حیاتی در شکل‌گیری هویت بصری هر سازمان و کسب و کاری است، اما ریبرندینگ یا بازآفرینی برند تنها در طراحی لوگو تازه خلاصه نمی‌شود و مدیرانی که تمام هزینه و انرژی سازمان را هنگام ریبرندینگ یا بازآفرینی برند صرف طراحی لوگو جذاب‌تر می‌کنند، به کلی فلسفه‌ی اساسی ریبرندینگ یا بازآفرینی برند را از یاد برده‌اند. ریبرندینگ یا بازآفرینی برند انقلاب یا اصلاح؛ ریبرندینگ یا بازآفرینی برند بیش از آنکه تکاملی تدریجی در حیات ارگانیک و انداموار برند باشد، انقلابی است که زندگی و زمانه‌ی برند را زیر و زبر می‌کند، بنابراین ریبرندینگ مؤثر باید قادر باشد تا گرانیگاه کسب و کار شما را تغییر دهد و نقطه‌ی ثقل تازه‌ای برای بنا نهادن امپراتوری کسب و کارتان در پیش چشمان شما ترسیم کند. با این تفاسیر زمانی که صحبت از ریبرندینگ یا بازآفرینی برند می‌شود، مهم‌ترین نکته هدفی است که از آفرینش مجدد برند در ذهن داریم و نتایج و دستاوردهایی است که قرار است بعد از این بازآفرینی‌ها بدان دست پیدا کنیم، اما متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها اینگونه تصور می‌کنند که نیازی به ریبرندینگ یا بازآفری...

تبلیغات در اینستاگرام و کار دشوار جلب نظر اهالی اینستاگرام!

اگر صابون تبلیغات در اینستاگرام به تنتان خورده باشد و جزو کسب‌وکارهای کوچک بازار هم باشید،‌ احتمالا با این احساس مواجه شده‌اید که مشغول صحبت با دیوار هستید و در دنیای بی‌کران اینترنت و شبکه‎‌های اجتماعی هیچ بنی بشری پیدا نمی‌شود که دو کلام جواب تبلیغات حساب شما را بدهد. عموما بعد از انتشار تبلیغات در اینستاگرام هیچ مخاطبی راغب به کامنت گذاشتن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام نیست. در صورتی که به بازار پر حاشیه‌ی اینلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب « اینفلوئنسر مارکتینگ و رقابت اینستاگرام با یوتیوب؛‌ » در وبلاگ ویرا ورنا مطالعه کنید. تبلیغات در اینستاگرام و دسترسی به بازاری 500 میلیون نفری؛‌ البته تبلیغات در اینستاگرام این مزیت را نیز دارد که هر چقدر هم تعداد مخاطبان و دنبال‌کنندگان کسب‌وکار شما در اینستاگرام کم‌تر باشد بازهم هر پست یا تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، چندتایی لایک خواهد گرفت و مورد پسند  چند نفری از اهالی اینستاگرام قرار خواهد گرفت! کافی است کمی در استفاده از هشتگ نیز تبحر داشته باشید ...

تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛

شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برند های معتبر در زمینه‌‎ی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی ، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهی‌دهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسب‌وکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصه‌برداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیش‌رو دست پیدا کنند. در ادامه با وب‌سایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیش‌تر آشنا شوید؛ تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛ با رواج همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی عطش آگهی‌دهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و مخاطبان کم‌حوصله‌ی این رسانه‌های پرطرفدار صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی را مجبور می‌کنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کم‌گویی و گزیده‌گویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکه‌های اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانه‌های مجازی می‌گذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکه‌های پرمخاطب بیشتر ...