Skip to main content

شرکت اسباب‌بازی متل و اسباب‌بازی‌های سوپراستار؛‌

شرکت اسباب‌بازی متل Mattel برای آنکه از غول‌های فروش اسباب‌بازی مانند هازبرو Hasbro یا لگو Lego عقب نماند، تصمیم گرفته است تا مانند رقیبان شناخته شده‌ی خود،‌ دپارتمان سینمایی تأسیس کند و محصولات مشهوری چون باربی و He Man را مانند شخصیت‌های لگو و ترنسفورمرز Transformers ستاره‌ی فیلم‌های سینمایی کند.

شرکت اسباب‌بازی متل و رؤیای ستاره شدن؛‌

شرکت اسباب‌بازی متلنشریه‌ی معتبر سینمایی ورایتی Variety گزارش داده است که شرکت اسباب‌بازی متل Mattel در نظر دارد تا با عنوان متل Mattel فیلم، دپارتمان سینمایی خود را بنا کند و خود شخصا سرنوشت محصولاتش را بر پرده‌های سینما در دست بگیرد. طبق برنامه‌های متل Mattel قرار است تا این دپارتمان سینمایی از شهرت و محبوبیت محصولات پرمخاطبی چون باربی، He Man، Hot Wheels و Max Steel در ساخت فیلم‌های جدید به تهیه‌کنندگی این استودیوی سینمایی بهره ببرد.

دپارتمان تولید سینمایی شرکت اسباب‌بازی متل Mattel با مدیریت رابی برنر Robbie Brenner شروع به کار خواهد کرد، تهیه‌کننده‌ی سرشناسی که تهیه‌کنندگی فیلم موفقی چون باشگاه خریداران والاس Dallas Buyers Club را در کارنامه‌ی خود دارد.

شرکت اسباب‌بازی متل و سینمادوستی با مدیریت جدید؛‌

شرکت اسباب‌بازی متلاین علاقه‌ی مفرط به عالم سینما و هنر هفتم از زمانی در میان مدیران شرکت اسباب‌بازی متل Mattel مشاهده شده است که ینون کرایز Ynon Kreiz مدیر عاملی این شرکت چند میلیارد دلاری را بر عهده گرفته است.

یون کرایز مدیر عامل جدید شرکت اسباب‌بازی متل Mattel در این رابطه می‌گوید:‌

نام متل Mattel با اسباب‌بازی‌های عجین شده است که سال‌هاست در نزد مخاطبان شناخته شده هستند. شخصیت‌هایی که هم بر روی پرده‌های سینما خوش می‌درخشند و هم با حضور سینمایی خود می‌توانند ارزش مادی و معنوی برند متل Mattel را دو چندان کنند.

یون کرایزر همچنین در مورد انتخاب رابی برنر برای مدیریت دپارتمان سینمایی متل اشاره می‌کند که:‌

رابی فیلمسازی با استعداد و استاد داستان‌سرایی است که روابطی خوبی نیز با افراد تأثیرگذار صنعت سرگرمی دارد. بنابراین وی بهترین رهبری است که می‌تواند برند ما را در این حوزه به پیش ببرد.

پیش‌تر در اخبار خوانده بودیم که استودیوی سونی قصد دارد تا با حضور شخصیت‌های اسباب‎‌بازی محبوبی چون باربی و Masters of the Universe،‌ فیلم سینمایی بسازد. اما به نظر می‌رسد حق امتیاز سونی برای ساخت این فیلم‌های سینمایی به پایان رسیده است و اکنون ریش و قیچی در دستان شرکت اسباب‌بازی متل Mattel است تا هر داستانی که دوست دارد را با حضور شخصیت‌های اسباب‌بازی خود تعریف کند.

منبع وب‌سایت comicbookmovie.com ؛

نوشته شرکت اسباب‌بازی متل و اسباب‌بازی‌های سوپراستار؛‌ اولین بار در کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/2wUXiT0

Comments

Popular posts from this blog

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند از طراحی تا خلق؛

طراحی لوگو یکی از عناصر حیاتی در شکل‌گیری هویت بصری هر سازمان و کسب و کاری است، اما ریبرندینگ یا بازآفرینی برند تنها در طراحی لوگو تازه خلاصه نمی‌شود و مدیرانی که تمام هزینه و انرژی سازمان را هنگام ریبرندینگ یا بازآفرینی برند صرف طراحی لوگو جذاب‌تر می‌کنند، به کلی فلسفه‌ی اساسی ریبرندینگ یا بازآفرینی برند را از یاد برده‌اند. ریبرندینگ یا بازآفرینی برند انقلاب یا اصلاح؛ ریبرندینگ یا بازآفرینی برند بیش از آنکه تکاملی تدریجی در حیات ارگانیک و انداموار برند باشد، انقلابی است که زندگی و زمانه‌ی برند را زیر و زبر می‌کند، بنابراین ریبرندینگ مؤثر باید قادر باشد تا گرانیگاه کسب و کار شما را تغییر دهد و نقطه‌ی ثقل تازه‌ای برای بنا نهادن امپراتوری کسب و کارتان در پیش چشمان شما ترسیم کند. با این تفاسیر زمانی که صحبت از ریبرندینگ یا بازآفرینی برند می‌شود، مهم‌ترین نکته هدفی است که از آفرینش مجدد برند در ذهن داریم و نتایج و دستاوردهایی است که قرار است بعد از این بازآفرینی‌ها بدان دست پیدا کنیم، اما متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها اینگونه تصور می‌کنند که نیازی به ریبرندینگ یا بازآفری...

تبلیغات در اینستاگرام و کار دشوار جلب نظر اهالی اینستاگرام!

اگر صابون تبلیغات در اینستاگرام به تنتان خورده باشد و جزو کسب‌وکارهای کوچک بازار هم باشید،‌ احتمالا با این احساس مواجه شده‌اید که مشغول صحبت با دیوار هستید و در دنیای بی‌کران اینترنت و شبکه‎‌های اجتماعی هیچ بنی بشری پیدا نمی‌شود که دو کلام جواب تبلیغات حساب شما را بدهد. عموما بعد از انتشار تبلیغات در اینستاگرام هیچ مخاطبی راغب به کامنت گذاشتن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام نیست. در صورتی که به بازار پر حاشیه‌ی اینلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب « اینفلوئنسر مارکتینگ و رقابت اینستاگرام با یوتیوب؛‌ » در وبلاگ ویرا ورنا مطالعه کنید. تبلیغات در اینستاگرام و دسترسی به بازاری 500 میلیون نفری؛‌ البته تبلیغات در اینستاگرام این مزیت را نیز دارد که هر چقدر هم تعداد مخاطبان و دنبال‌کنندگان کسب‌وکار شما در اینستاگرام کم‌تر باشد بازهم هر پست یا تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، چندتایی لایک خواهد گرفت و مورد پسند  چند نفری از اهالی اینستاگرام قرار خواهد گرفت! کافی است کمی در استفاده از هشتگ نیز تبحر داشته باشید ...

تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛

شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برند های معتبر در زمینه‌‎ی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی ، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهی‌دهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسب‌وکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصه‌برداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیش‌رو دست پیدا کنند. در ادامه با وب‌سایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیش‌تر آشنا شوید؛ تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛ با رواج همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی عطش آگهی‌دهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و مخاطبان کم‌حوصله‌ی این رسانه‌های پرطرفدار صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی را مجبور می‌کنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کم‌گویی و گزیده‌گویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکه‌های اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانه‌های مجازی می‌گذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکه‌های پرمخاطب بیشتر ...