Skip to main content

تبلیغات در اینستاگرام و کار دشوار جلب نظر اهالی اینستاگرام!

اگر صابون تبلیغات در اینستاگرام به تنتان خورده باشد و جزو کسب‌وکارهای کوچک بازار هم باشید،‌ احتمالا با این احساس مواجه شده‌اید که مشغول صحبت با دیوار هستید و در دنیای بی‌کران اینترنت و شبکه‎‌های اجتماعی هیچ بنی بشری پیدا نمی‌شود که دو کلام جواب تبلیغات حساب شما را بدهد. عموما بعد از انتشار تبلیغات در اینستاگرام هیچ مخاطبی راغب به کامنت گذاشتن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام نیست.

در صورتی که به بازار پر حاشیه‌ی اینلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب «اینفلوئنسر مارکتینگ و رقابت اینستاگرام با یوتیوب؛‌» در وبلاگ ویرا ورنا مطالعه کنید.

تبلیغات در اینستاگرام و دسترسی به بازاری 500 میلیون نفری؛‌

تبلیغات در اینستاگرامالبته تبلیغات در اینستاگرام این مزیت را نیز دارد که هر چقدر هم تعداد مخاطبان و دنبال‌کنندگان کسب‌وکار شما در اینستاگرام کم‌تر باشد بازهم هر پست یا تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، چندتایی لایک خواهد گرفت و مورد پسند  چند نفری از اهالی اینستاگرام قرار خواهد گرفت!

کافی است کمی در استفاده از هشتگ نیز تبحر داشته باشید تا از 500 میلیون فالوئر و مخاطب اینستاگرام بهره‎‌ی بیشتری ببرید و پست شما یا تبلیغات در اینستاگرام کسب‌وکارتان بیشتر و بهتر دیده و پسندیده شوند.

وقتی صحبت اسکناس و درآمد نقد می‌شود چه خوشمان بیاید یا بدمان بیاید، اینستاگرام از منظر تعداد مخاطبان درگیر شبکه‌های اجتماعی دیگر همچون Pinterest، گوگل پلاس و لینکداین را با خاک یکسان می‌کند و فیس‌بوک نیز با تمام شهرت و اعتباری که دارد از نظر کاربرپذیری به گرد پای اینستاگرام نمی‌رسد.

با چنین ویژگی‌ها و تعریف‌هایی که از تبلیغات در اینستاگرام می‌شود هر کسب‌وکاری که خود را از نعمت تبلیغات در اینستاگرام محروم کند، اشتباهی مهلک مرتکب شده است.

تبلیغات در اینستاگرام و مشکل لینک‌دهی به وب‌سایت؛

تبلیغات در اینستاگرامبرای مدت زمان زیادی یکی از گلایه‌های بازاریابان از تبلیغات در اینستاگرام مشکل عدم امکان لینک‌دهی در پست‌های این شبکه‎‌ی اجتماعی بود، این وضعیت بغرنج باعث شده تا کسب‌وکارها هنگام تبلیغات در اینستاگرام به جای قرار دادن لینک وب‎‌سایت خود در محتوای ارگانیک اینستاگرام خود،‌ مخاطب را به قسمت bio صفحه ارجاع دهند و به صبر و حوصله‌ی مخاطب برای مراجعه به وب‌سایت شرکت امید داشته باشند.

اگر چه این مسأله بهترین حالت ممکن برای تبلیغات در اینستاگرام نیست اما شواهد و قرائن زیادی هستند که نشان می‌دهد که در همین شرایط نیز اینستاگرام در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی بهترین است و در مثال‌های متعدد موفق شده است تا بیشترین ترافیک را از طریق قسمت bio به وب‌سایت یک کسب‌وکار سرازیر کند.

خوشبختانه تبلیغات در اینستاگرام تنها به تولید محتوای ارگانیک محدود نمی‌شود و در صورتی که از امکان تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از قابلیت‌های ارائه شده در این اپلیکیشن استفاده کنید، اینستاگرام امکان لینک‌دهی به وب‌سایت یا فروشگاه را به شما خواهد داد. برای مثال در تصاویر زیر کافی است تا فالوئر یا مشتری بر روی گزینه‌ی Shop Now دست نوازشی بکشد تا یک راست به وب‌سایت مورد نظر منتقل شود.

تبلیغات در اینستاگرامتبلیغات در اینستاگرام به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی؛

تبلیغات در اینستاگرام

هر روز که از عمر اپلیکیشین اینستاگرام می‌گذارد این شبکه‌ی اجتماعی گام محکم‌تری را در راستای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی بر روی اینترنت بر می‌دارد، یکی از نشانه‌های این حرکت تجاری همکاری با Shopify.com به منظور حضوری موفق و مؤثر در این زمینه است. به همین دلیل نیز امروزه هر کسب‌وکاری که در زمینه‌ی تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند و محصولی دارد که می‌خواهد از طریق اینترنت به فروش برساند برای دیده شدن و افزایش بخت فروش محصول مجبور است تا بر روی ویترین بزرگترین فروشگاه اینترنتی جایی پیدا کند و برای تبلیغات در اینستاگرام استراتژی داشته باشد.

تبلیغات در اینستاگرام و نکته‌ها و روش‌ها؛

تبلیغات در اینستاگرامدر ایام قدیم که اینستاگرام هنوز اینقدر از حضور اینستابازها و شاخ‌های اینستاگرام پر نشده بود باید برای تبلیغ در اینستاگرام دست به دامان اینفلوئنسرهای اینستاگرام می‌شدید و از آن‌ها در خواست می‌کردید تا در قبال دریافت مبلغی در صفحه‌ی خودشان کسب‌وکار خودشان را نیز تبلیغ کنند. اگر چه اینفلوئنسر مارکتینگ محاسن زیادی دارد و می‌تواند ترافیک زیادی را نیز برای بازدید به وب‌سایت شما سرازیر کند، اما این روش نیز مانند هر تلاش انسانی محدودیت‌هایی نیز با خود به همراه خواهد داشت، برخی از محدودیت‌های استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تبلیغات در اینستاگرام عبارت‌اند از:‌

تمام این موارد به این معنا نیست که اینفلوئنسر مارکتینگ جواب نمی‌دهد یا اینکه در موفقیت برند شما مؤثر نخواهد بود، بلکه این روش نیز در کنار سایر روش‌ها اثربخش خواهد شد و مانند هر نکته‌ی نغز دیگری باید در زمان و مکان مناسب به کار رود.

تبلیغات در اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

تبلیغات در اینستاگراماز سال 2015 میلادی این امکان برای هر کسب‌وکار کوچک یا بزرگی ایجاد شده است تا از طریق پنل کاربری خود بر روی وب‌سایت فیس‌بوک تبلیغات خود در اینستاگرام را سر و سامان دهد و از جزئیات بازدید پست‌های تبلیغاتی خود بر روی اینستاگرام اطلاع پیدا کنند. بدین ترتیب هر کسب‌وکار متوجه خواهد شد که تبلیغاتش توسط چه نوع مخاطبانی و در چه تعدادی دیده می‌شود.

خوشبختانه در این روش و هنگامی که شما رأسا برای تبلیغات در اینستاگرام از حساب کاربری صفحه‌ی فیس‌بوک اقدام می‌کنید، بر خلاف اینفلوئنسر مارکتینگ پست‌های تبلیغاتی مستقیما از صفحه‌ی اینستاگرام کسب‌وکار شما منتشر می‌شوند. برخی از مزیت‌های استفاده از این روش برای تبلیغات در اینستاگرام عبارت‌اند از:‌

با توجه به اینکه اینستاگرام مدتی است که پست‌ها را بر مبنای زمان انتشار اولویت‌بندی نمی‌کند و نمایش پست‌ها از روی محتوای آن‌ها انجام می‎شود، امروزه اهمیت این روش برای تبلیغات در اینستاگرام دو چندان هم شده است.

تبلیغات در اینستاگرام و روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی؛

تبلیغات در اینستاگرام

راه‌های رسیدن به مخاطب از طریق تبلیغات در اینستاگرام اگر بینهایت نباشد، ‌اما حداقل به تعداد انگشتان یک دست می‌رسد، این 5 روش عبارت‌اند از:‌

تبلیغات در اینستاگرام و شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا؛‌

تبلیغات در اینستاگراماگر در مورد انتخاب روش مناسب تبلیغات در اینستاگرام دچار شک و تردید هستید و مطمئن نیستید که کدام روش از شیوه‌های فوق بهتر می‌تواند محصولات و خدمات شما را بر روی شبکه‌های اجتماعی معرفی کند،‌ با ما در کانون تبلیغاتی ویرا ورنا تماس بگیرید تا محتوای ارگانیک و تبلیغاتی شما در اینستاگرام همه‌گیر و وایرال شود.

منبع وب‌سایت:‌ shopify.com ؛

نوشته تبلیغات در اینستاگرام و کار دشوار جلب نظر اهالی اینستاگرام! اولین بار در کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/2B5Jz11

Comments

Popular posts from this blog

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند از طراحی تا خلق؛

طراحی لوگو یکی از عناصر حیاتی در شکل‌گیری هویت بصری هر سازمان و کسب و کاری است، اما ریبرندینگ یا بازآفرینی برند تنها در طراحی لوگو تازه خلاصه نمی‌شود و مدیرانی که تمام هزینه و انرژی سازمان را هنگام ریبرندینگ یا بازآفرینی برند صرف طراحی لوگو جذاب‌تر می‌کنند، به کلی فلسفه‌ی اساسی ریبرندینگ یا بازآفرینی برند را از یاد برده‌اند. ریبرندینگ یا بازآفرینی برند انقلاب یا اصلاح؛ ریبرندینگ یا بازآفرینی برند بیش از آنکه تکاملی تدریجی در حیات ارگانیک و انداموار برند باشد، انقلابی است که زندگی و زمانه‌ی برند را زیر و زبر می‌کند، بنابراین ریبرندینگ مؤثر باید قادر باشد تا گرانیگاه کسب و کار شما را تغییر دهد و نقطه‌ی ثقل تازه‌ای برای بنا نهادن امپراتوری کسب و کارتان در پیش چشمان شما ترسیم کند. با این تفاسیر زمانی که صحبت از ریبرندینگ یا بازآفرینی برند می‌شود، مهم‌ترین نکته هدفی است که از آفرینش مجدد برند در ذهن داریم و نتایج و دستاوردهایی است که قرار است بعد از این بازآفرینی‌ها بدان دست پیدا کنیم، اما متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها اینگونه تصور می‌کنند که نیازی به ریبرندینگ یا بازآفری...

تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛

شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برند های معتبر در زمینه‌‎ی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی ، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهی‌دهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسب‌وکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصه‌برداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیش‌رو دست پیدا کنند. در ادامه با وب‌سایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیش‌تر آشنا شوید؛ تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛ با رواج همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی عطش آگهی‌دهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و مخاطبان کم‌حوصله‌ی این رسانه‌های پرطرفدار صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی را مجبور می‌کنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کم‌گویی و گزیده‌گویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکه‌های اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانه‌های مجازی می‌گذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکه‌های پرمخاطب بیشتر ...