Skip to main content

چطور پادکست تبلیغاتی بسازیم؟

برای ساختن پادکست تبلیغاتی نیاز نیست در زمینه‌ی تولید پادکست تبلیغاتی ید طولایی داشته باشید و پای برنامه‎های ساخت پادکست تبلیغاتی عمری صرف کرده باشید، بلکه فقط کافی است تا کمی ذوق هنری و شوق یادگیری داشته باشید تا در این عرصه برای خودتان سازنده‎ی صاحب سبکی شوید.

افرادی که در عرصه‎ی تولید پادکست‌ نامی به هم زده‏‌اند، بر حسب تجربه‎ی موفق خود در این حوزه یادآور می‎شوند که با بودجه‎ای اندک و بدون داشتن ارتباطی خاص در عالم هنر می‎توان پادکست تبلیغاتی ساخت،‌ البته به شرط آنکه شخص شخیصتان همتی بلند برای هنرنمایی در ساخت پادکست از خودش نشان دهد.

در ساخت پادکست تبلیغاتی از موضوعات محبوبتان استفاده کنید؛‌

 

اگر صرفا برای کسب درآمد و معروفیت هوس ساخت پادکست پیدا کرده‌‏اید،‌ بدانید و آگاه باشید که در زمینه‎ی تولید پادکست تبلیغاتی موفق نخواهید شد. تولید پادکست تبلیغاتی نیازمند صرف وقت و کار فراوان است و اگر به امید آنکه با انتشار همان قسمت اول پادکستتان،‌ ثروتی هنگفت به جیب خواهید زد وارد این عرصه بشوید، به احتمال فراوان بعد از همان قسمت اول ناامید خواهید شد و کار ساخت پادکست را رها خواهید کرد.

برای اینکه در ساخت پادکست دچار دلمردگی‎ها نشوید لازم است تا در وهله‌‏ی اول موضوعاتی را برای تولید پادکست انتخاب کنید که علاقه‏‎ی وافری به سخن گفتن در مورد آن‎ها دارید و از مهمانانی بهره ببرید که مثل خودتان شیدای موضوعات پادکست‌های شما باشند.

در ساخت پادکست تبلیغاتی از تجهیزات مناسب استفاده کنید؛‌

پادکست تبلیغاتیتجهیزات مناسب از واجبات ساخت پادکست تبلیغاتی موفق است، ‌بنابراین حتی اگر بودجه‏ی اندکی برای ساخت پادکست در نظر گرفته‎اید باز هم بهتر است بیشترین بخش این بودجه را برای تهیه‎ی تجهیزات مناسب ضبط صدا و یا تولید ویدیو اختصاص دهید.

اگر به دنبال خرید میکروفونی مقرون به صرفه برای ضبط پادکست هستید، پیشنهاد می‎کنیم تا مدل USB Microphone by Fifine را انتخاب کنید که با توجه به قیمت نه چندان زیادش، امکانات مناسبی در اختیارتان قرار می‎دهد.

اگر دوست دارید تا در هنگام ضبط پادکست صداهای رساتر و تأثیرگذارتری را ضبط کنید، بهتر است سراغ مدل   Blue Yetiبروید،‌ البته توجه داشته باشید که برای خرید این مدل مجبور خواهید شد تا پول بیشتری خرج کنید.

در کنار خرید میکروفون برای ساخت پادکست، به یک پاپ فیلتر مناسب برای رفع خش صدای گویندگانتان نیازمندید تا با خرید این پاپ فیلتر، صدای شنیدنی‎تری به گوش مخاطبانتان برسانید.

اگر به دنبال تولید پادکست تبلیغاتی موفقی هستید که حسابی شنیده شود، ‌بهتر است از تجهیزات سخت‎افزاری مناسب مانند کارت صدا نیز استفاده کنید تا پادکست تبلیغاتی شما رنگ و بوی حرفه‎ای به خود بگیرد.

با ساخت پادکست تبلیغاتی اطلاعات مفیدی در اختیار مخاطب قرار دهید؛‌

پادکست تبلیغاتیهنگام ساخت پادکست تبلیغاتی در درجه‏‎ی اول باید هدفتان را بر روی اطلاع‎رسانی و آگاهی‌بخشی به مخاطبان معطوف کنید، سپس به دنبال این باشید تا در کنار ارائه‏‎ی اطلاعات شنیدنی،‌ برند خود را تبلیغ کنید و در قالب پادکست‎های تبلیغاتی از خود صحبت کنید.

فراموش نکنید که هنگام ساختن پادکست تبلیغاتی نیز همواره مخاطبانی پیدا می‎شوند که با دقت به کلمه کلمه‎ی پادکست‎های شما گوش کنند و هر کجا که بدون منبع و از سر بی‌توجهی مدعیاتی را مطرح کنید،‌ مچتان را خواهند گرفت.

در ساخت پادکست تبلیغاتی به ندای مخاطبان پاسخگو باشید؛‌

وقتی پادکست می‎سازید از بازخوردهای مخاطبان پس از پخش پادکست غافل نباشید، گاهی اوقات بررسی تعداد دانلود پادکست پس از بخش آن به روشنی به شما نشان می‎دهد که جماعت شنونده یا بیننده از کدام سبک پادکست بیشتر استقبال کرده‎اند و نسبت به کدام پادکست توجه زیادی از خود بروز نداده‎اند.

از بسترهای مختلف برای پخش پادکست تبلیغاتی استفاده کنید؛‌

پادکست تبلیغاتیکار ساخت پادکست تبلیغاتی تنها با تولید یک یا چند قسمت پادکست تمام نمی‎شود و لازم است تا پس از تولید پادکست،‌ فکری اساسی نیز برای پخش پادکست خود داشته باشید. برای این منظور می‎توانید از قدرت سایت‎های عرضه‎ی پادکست استفاده کنید. از جمله‏‌ی این سایت‎ها در نمونه‌های خارجی می‎توان به آی‌تیونز و ساندکلاد و در مثال‎های فارسی‎زبان به شنوتو یا ناملیک اشاره کرد.

شرکت تبلیغاتی ویراورنا و تولید پادکست تبلیغاتی ؛‌

پادکست تبلیغاتیتولید پادکست‎های تبلیغاتی از جمله خدماتی است که در شرکت تبلیغاتی ویراورنا در اختیار مشتریانی که دوست دارند در بازار بهتر شنیده شوند قرار می‎گیرد، شما نیز اگر به دنبال برنامه‌‏ای جامع به منظور ساخت و عرضه‏‌ی پادکست‎های تبلیغاتی موفق در فضای مجازی هستید با شرکت تبلیغاتی ویراورنا تماس بگیرید.

منبع وبسایت www.becomethelion.com ؛‌     

نوشته چطور پادکست تبلیغاتی بسازیم؟ اولین بار در کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/2N96dHD

Comments

Popular posts from this blog

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند از طراحی تا خلق؛

طراحی لوگو یکی از عناصر حیاتی در شکل‌گیری هویت بصری هر سازمان و کسب و کاری است، اما ریبرندینگ یا بازآفرینی برند تنها در طراحی لوگو تازه خلاصه نمی‌شود و مدیرانی که تمام هزینه و انرژی سازمان را هنگام ریبرندینگ یا بازآفرینی برند صرف طراحی لوگو جذاب‌تر می‌کنند، به کلی فلسفه‌ی اساسی ریبرندینگ یا بازآفرینی برند را از یاد برده‌اند. ریبرندینگ یا بازآفرینی برند انقلاب یا اصلاح؛ ریبرندینگ یا بازآفرینی برند بیش از آنکه تکاملی تدریجی در حیات ارگانیک و انداموار برند باشد، انقلابی است که زندگی و زمانه‌ی برند را زیر و زبر می‌کند، بنابراین ریبرندینگ مؤثر باید قادر باشد تا گرانیگاه کسب و کار شما را تغییر دهد و نقطه‌ی ثقل تازه‌ای برای بنا نهادن امپراتوری کسب و کارتان در پیش چشمان شما ترسیم کند. با این تفاسیر زمانی که صحبت از ریبرندینگ یا بازآفرینی برند می‌شود، مهم‌ترین نکته هدفی است که از آفرینش مجدد برند در ذهن داریم و نتایج و دستاوردهایی است که قرار است بعد از این بازآفرینی‌ها بدان دست پیدا کنیم، اما متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها اینگونه تصور می‌کنند که نیازی به ریبرندینگ یا بازآفری...

تبلیغات در اینستاگرام و کار دشوار جلب نظر اهالی اینستاگرام!

اگر صابون تبلیغات در اینستاگرام به تنتان خورده باشد و جزو کسب‌وکارهای کوچک بازار هم باشید،‌ احتمالا با این احساس مواجه شده‌اید که مشغول صحبت با دیوار هستید و در دنیای بی‌کران اینترنت و شبکه‎‌های اجتماعی هیچ بنی بشری پیدا نمی‌شود که دو کلام جواب تبلیغات حساب شما را بدهد. عموما بعد از انتشار تبلیغات در اینستاگرام هیچ مخاطبی راغب به کامنت گذاشتن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام نیست. در صورتی که به بازار پر حاشیه‌ی اینلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب « اینفلوئنسر مارکتینگ و رقابت اینستاگرام با یوتیوب؛‌ » در وبلاگ ویرا ورنا مطالعه کنید. تبلیغات در اینستاگرام و دسترسی به بازاری 500 میلیون نفری؛‌ البته تبلیغات در اینستاگرام این مزیت را نیز دارد که هر چقدر هم تعداد مخاطبان و دنبال‌کنندگان کسب‌وکار شما در اینستاگرام کم‌تر باشد بازهم هر پست یا تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، چندتایی لایک خواهد گرفت و مورد پسند  چند نفری از اهالی اینستاگرام قرار خواهد گرفت! کافی است کمی در استفاده از هشتگ نیز تبحر داشته باشید ...

تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛

شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برند های معتبر در زمینه‌‎ی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی ، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهی‌دهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسب‌وکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصه‌برداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیش‌رو دست پیدا کنند. در ادامه با وب‌سایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیش‌تر آشنا شوید؛ تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛ با رواج همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی عطش آگهی‌دهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و مخاطبان کم‌حوصله‌ی این رسانه‌های پرطرفدار صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی را مجبور می‌کنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کم‌گویی و گزیده‌گویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکه‌های اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانه‌های مجازی می‌گذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکه‌های پرمخاطب بیشتر ...