Skip to main content

تبلیغات پورشه و پاسخی درخور برای پرسش‌ نوآوری؛‌

تبلیغات پورشه از جمله تبلیغاتی است که موفقیت در تبلیغات را برای فعالان این عرصه تعریف می‌کند. از سال 2016 میلادی این خودروساز آلمانی که در شهر اشتوتگارت ریشه دارد،‌ در برلین پایتخت آلمان آزمایشگاه دیجیتال تأسیس کرده است تا به مرکز فرماندهی نوآوری‌های پورشه تبدیل شود.

در آزمایشگاه دیجیتال پورشه تنها 12 کارشناس مشغول به کار هستند که وظیفه‌ی اصلی آن‌ها بررسی تأثیر تکنولوژی در جذابیت هر چه بیشتر تبلیغات پورشه است. آنیا هندل به عنوان متخصص حوزه‌ی فناوری و کارشناس دیجیتال مارکتینگ سرپرستی این تیم پژوهشی را بر عهده دارد. مهدی درخشان منش نیز هندل را در سرپرستی این تیم بین‌المللی یاری می‌کند.

در ادامه با وب‌سایت شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا همراه باشید تا با هم مصاحبه‌ی آنیا هندل در مورد علل علاقه‌مندی تبلیغات پورشه به نوآوری و استفاده از فناوری در تبلیغات پورشه مرور کنیم.

آزمایشگاه دیجیتال پورشه چه کاری انجام می‌دهد و چطور این ادیده به ذهن مدیران پورشه رسید؟

تبلیغات پورشهآزمایشگاه دیجیتال پورشه بازوی پژوهشی خودروسازی پورشه محسوب می‌شود و آزمایشگاه دیجیتال پورشه این خودروسازی در حوزه‌ی فناوری به حساب می‌آید. در این مرکز نوآورانه، فناوری‌های جدیدی مانند بلاک چین blockchain یا اینترنت اشیاء بررسی می‌شوند. ما تردیدی نداریم که تکنولوژی‌های جدید می‌توانند نقش چشمگیری در تبلیغات پورشه بازی کنند و به ترویج برند شرکتی مانند پورشه کمک کنند.

ایده‌ی ایجاد یک آزمایشگاه دیجیتال تحت لوای برند پورشه به چالش دیجیتالی شدن دنیای امروز ما باز می‌گردد. البته امکانات همین دیجیتالی شدن به ما کمک می‌کند تا از طریق ترکیب 70 سال تجربه‌ی خودروسازی با فناوری‌های جدید، نسل تازه‌ای از مهندسی آلمانی را به مشتریان معرفی کنیم.

آزمایشگاه دیجیتال پورشه دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟‌

در قالب این آزمایشگاه تلاش ما بر این است که فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان را بهبود ببخشیم و بدین ترتیب از فناوری برای توسعه‌ی کسب و کار پورشه بهره ببریم. برای این منظور با استادان دانشگاه، مدیران استارت‌آپ‌ها و دانشمندان در ارتباط هستیم تا در حوزه‌های مختلف بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم. کار در شهر برلین نیز به ما امکان داده است تا به مدیران استارت‌آپ‌های بیشتری دسترسی داشته باشیم و بهتر در متن تحولات تکنولوژیک قرار بگیریم.

تحولات تکنولوژیک و ابداعات دیجیتال چقدر صنعت تبلیغات را دستخوش تغییر کرده است؟

تبلیغات پورشهامروزه تبلیغات تنها در ساخت تیزر تبلیغاتی یا طراحی بیلبوردهای شهری خلاصه نمی‌شود و کلیه‌ی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه‌ی زنجیره‌ی تأمین را نیز در بر می‌گیرد، چرا که اعتبار یک برند به میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده توسط آن برند خاص باز می‌گردد و ما از تکنولوژی نهایت استفاده را می‌بریم تا موارد مختلفی از تجربه‌ی رانندگی با ماشین پورشه تا برقراری ارتباط با مشتریان را بهبود ببخشیم. بدین ترتیب موفق شده‌ایم تا در زمینه‌ی تبلیغات پورشه به نتایج بهتری برسیم.

آیا در حال حاضر برای تبلیغات پورشه بر روی فناوری خاصی در آزمایشگاه دیجیتال پورشه کار می‌شود؟

در حال حاضر آزمایشگاه توجه ما بر روی سه فناوری اینترنت اشیا،‌ بلاک چین و هوش مصنوعی متمرکز شده است و به این فکر می‌کنیم این تکنولوژی‌های وسوسه‌برانگیز و این اسم‌های پر زرق و برق چطور می‌توانند کسب و کار پورشه را ارتقا دهند. در ابتدا ما برای ایده‌های تأیید شده مدلی آزمایشی درست می‌کنیم و در گروه‌های کوچک نظر مشتریان را در مورد نوآوری جدید جویا می‌شویم تا برمبنای این بازخوردها گام‌های بعدی را محکم‌تر برداریم.

چرا صنعت خودروسازی اینقدر به جنبه‌ی دیجیتال تبلیغات اهمیت می‌دهد؟‌

تبلیغات پورشه

صرف این ایده که ماشین‌ها هم بتوانند بسیاری از کارها که امروزه گوشی‌های هوشمند برای ما انجام می‌دهند را بر عهده بگیرند، ایده‌ای بسیار جذاب است. کدام راننده‌ای می‌شناسید که نخواهد همانطور که پشت فرمان ماشین پورشه‌اش نشسته است، امورات دیجیتالی مانند چک کردن ایمیل‌ها یا برقراری تماس‌های ویدیویی را به سرانجام برساند. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که ماشین‌ها در جیب ما جا نمی‌شوند و این کاربر است که قرار است درون خودرو بنشیند و از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر نقل مکان کند،‌احتمالا به همین دلیل است که ایده‌ی خودروهای هوشمند بدون سرنشین جذابیت زیادی پیدا کرده است.

چطور یافته‌های آزمایشگاه دیجیتال پورشه راهشان را به خط تولید کارخانه‌ی پورشه باز می‌کنند؟

شاید بهتر باشد جواب این سؤال را با ذکر یک مثال باین کنم. این روزها ما مشغول کار بر روی پروژه‌ی هوش مصنوعی هستیم که کار اصلی‌اش شناسایی سر و صدای محیط در محل خط تولید است تا کارکنان کارخانه را در انجام تمام چک‌لیست‌های لازم هنگام انجام کار را یاری کند. عموما سر و صداهای مزاحم باعث می‌شود تا تکنیسین‌ها مواردی را از قلم بیندازند که در چنین شرایطی دستیاری این هوش مصنوعی به کمکان خواهد آمد و با ارسال پیام‌هایی از طریق موبایل یا مچ‌بند هوشمند شنیده‌هایی را که به گوش کارکنان نرسیده‌اند به صورت نوشتاری به آن‌ها گوشزد می‌کند.

در آینده باید شاهد تبلیغات پورشه برای کدام مدل‌های تازه باشیم؟

تبلیغات پورشهیکی از پروژه‌های نوآورانه‌ی پورشه در ماه‌های اخیر تولید خودروی الکتریکی با نام تایکون است، پروژه‌ای که برای مدیریت مجموعه اهمیت زیادی دارد،‌ تولید خودروهای هوشمند بی‌نیاز از راننده نیز از دیگر پروژه‌هایی است که با دقت در آزمایشگاه دیجیتال پورشه دنبال می‌شود.

برگرفته از وب‌سایت cmo.com ؛‌

نوشته تبلیغات پورشه و پاسخی درخور برای پرسش‌ نوآوری؛‌ اولین بار در کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/2odZsci

Comments

Popular posts from this blog

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند از طراحی تا خلق؛

طراحی لوگو یکی از عناصر حیاتی در شکل‌گیری هویت بصری هر سازمان و کسب و کاری است، اما ریبرندینگ یا بازآفرینی برند تنها در طراحی لوگو تازه خلاصه نمی‌شود و مدیرانی که تمام هزینه و انرژی سازمان را هنگام ریبرندینگ یا بازآفرینی برند صرف طراحی لوگو جذاب‌تر می‌کنند، به کلی فلسفه‌ی اساسی ریبرندینگ یا بازآفرینی برند را از یاد برده‌اند. ریبرندینگ یا بازآفرینی برند انقلاب یا اصلاح؛ ریبرندینگ یا بازآفرینی برند بیش از آنکه تکاملی تدریجی در حیات ارگانیک و انداموار برند باشد، انقلابی است که زندگی و زمانه‌ی برند را زیر و زبر می‌کند، بنابراین ریبرندینگ مؤثر باید قادر باشد تا گرانیگاه کسب و کار شما را تغییر دهد و نقطه‌ی ثقل تازه‌ای برای بنا نهادن امپراتوری کسب و کارتان در پیش چشمان شما ترسیم کند. با این تفاسیر زمانی که صحبت از ریبرندینگ یا بازآفرینی برند می‌شود، مهم‌ترین نکته هدفی است که از آفرینش مجدد برند در ذهن داریم و نتایج و دستاوردهایی است که قرار است بعد از این بازآفرینی‌ها بدان دست پیدا کنیم، اما متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها اینگونه تصور می‌کنند که نیازی به ریبرندینگ یا بازآفری...

تبلیغات در اینستاگرام و کار دشوار جلب نظر اهالی اینستاگرام!

اگر صابون تبلیغات در اینستاگرام به تنتان خورده باشد و جزو کسب‌وکارهای کوچک بازار هم باشید،‌ احتمالا با این احساس مواجه شده‌اید که مشغول صحبت با دیوار هستید و در دنیای بی‌کران اینترنت و شبکه‎‌های اجتماعی هیچ بنی بشری پیدا نمی‌شود که دو کلام جواب تبلیغات حساب شما را بدهد. عموما بعد از انتشار تبلیغات در اینستاگرام هیچ مخاطبی راغب به کامنت گذاشتن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام نیست. در صورتی که به بازار پر حاشیه‌ی اینلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب « اینفلوئنسر مارکتینگ و رقابت اینستاگرام با یوتیوب؛‌ » در وبلاگ ویرا ورنا مطالعه کنید. تبلیغات در اینستاگرام و دسترسی به بازاری 500 میلیون نفری؛‌ البته تبلیغات در اینستاگرام این مزیت را نیز دارد که هر چقدر هم تعداد مخاطبان و دنبال‌کنندگان کسب‌وکار شما در اینستاگرام کم‌تر باشد بازهم هر پست یا تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، چندتایی لایک خواهد گرفت و مورد پسند  چند نفری از اهالی اینستاگرام قرار خواهد گرفت! کافی است کمی در استفاده از هشتگ نیز تبحر داشته باشید ...

تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛

شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برند های معتبر در زمینه‌‎ی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی ، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهی‌دهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسب‌وکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصه‌برداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیش‌رو دست پیدا کنند. در ادامه با وب‌سایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیش‌تر آشنا شوید؛ تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛ با رواج همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی عطش آگهی‌دهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و مخاطبان کم‌حوصله‌ی این رسانه‌های پرطرفدار صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی را مجبور می‌کنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کم‌گویی و گزیده‌گویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکه‌های اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانه‌های مجازی می‌گذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکه‌های پرمخاطب بیشتر ...