شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانهی تجربهی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برندهای معتبر در زمینهی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهیدهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسبوکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصهبرداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینهی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیشرو دست پیدا کنند. در ادامه با وبسایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید؛
تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛
با رواج همهگیر شدن شبکههای اجتماعی عطش آگهیدهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیهای و یک دقیقهای بیشتر و بیشتر میشود و مخاطبان کمحوصلهی این رسانههای پرطرفدار صاحبان کسبوکارها و شرکتهای تبلیغاتی را مجبور میکنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کمگویی و گزیدهگویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکههای اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانههای مجازی میگذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکههای پرمخاطب بیشتر میشود، به نحوی که امروز با وجود رسانهای مانند اسنپ چت صحبت از ویدیوی 5 و 10 ثانیهای نیز برای ساخت تیزر تبلیغاتی شنیده میشود.
ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه جز اینکه حوصلهی مخاطب عجول امروزی را سر نمیبرد، محاسن دیگری نیز برای برآگهیدهنده و آگهیساز دارد، چرا که زمان کوتاهتر تولید خلاقیت برنامهسازان در شرکتهای تبلیغاتی را تقویت میکند و زمان کوتاه تیزر تبلیغاتی باعث میشود تا ویدیوی تبلیغاتی اسیر پراکندهگویی نشود و پیام مورد نظر آگهیدهندگان را در کمال صحت و امانت به دست مخاطب برساند.
استفاده از ویدیوی کوتاه هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی میتواند نه فقط بر روی یک شبکهی اجتماعی بلکه در چندین و چند جای دیگر به کار آید، به عنوان مثال برندی که تیزر تبلیغاتی کوتاه در اختیار داشته باشد، میتواند این ویدیوی کوتاه را به عنوان تبلیغ در ابتدای ویدیوهای پربازدید سایتهایی مانند آپارات نیز پخش کند.
تیزر تبلیغاتی و ویدیوهای شخصیسازی شده؛
هر چه به تاریخ طلایی 2020 نزدیک میشویم، رد پای رباتین هوش مصنوعی بیشتر در زندگی و کسب و کارمان پیدا میشود. برندها نیز باید این پیشرفتهای تکنولوژیک را به فال نیک بگیرند و از تکنیکهای جدید برای دیده شدن هر چه بیشتر تیزرهای تبلیغاتی خود به ویژه در فضای مجازی استفاده کنند، امروزه کوتاه بودن یک تیزر تبلیغاتی علاوه بر آنکه بودجههای سنگین ساخت و تولید را به صاحبان کسبوکارها تحمیل نمیکند، امکان ساخت تیزر تبلیغاتی با کیفیت بالاتر را نیز برای برندها امکانپذیر میسازد. یکی از راههای بالا بردن کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی، شخصیسازی ویدیوهای ساخته شده و تولید محتوای ویدیویی بر مبنای علایق و سلایق گروههای مختلف مخاطبان است.
شخصیسازی محتوا را میتوان از گامهای کوچک شروع کرد، مثلا نسخههای مختلفی از هر تیزر تبلیغاتی آماده کرد تا مخاطبانی که بر حسب عادت یا علاقه از رسانهها و شبکههای اجتماعی متفاوت استفاده میکنند از مشاهدهی تیزر تبلیغاتی شما لذت برابری ببرند، بدون آنکه مجبور شوند به خاطر دیدن کلیپ شما بین این اپلیکیشن و آن شبکهی اجتماعی جابهجا شوند. توجه به کاربرانی که هر روز بیشتر و بیشتر برای تماشای محتوای مورد علاقهشان دست به دامان موبایل میشوند نیز یکی دیگر از راههای کمهزینهاست که میتواند به محبوبیت بیشتر تیزر تبلیغاتی برند شما کمک کند.
تیزر تبلیغاتی و جادوی محتوای تولیدی کاربران؛
تقریبا یکی، دو سالی هست که تب تولید محتوا در میان کاربران نیز داغ شده است و برندها برای ایفای نقشی بزرگ یا کوچک در محتوای تولیدی کاربران سر و دست میشکنند! همین محتوای تولیدی کاربران یکی از گرانبهاترین منابعی است که میتوان در ساخت تیزر تبلیغاتی از آن استفاده کرد، تجربه ثابت کرده است که مخاطبان به محتوایی که توسط کاربران دیگر تولید شده باشد، بیشتر اعتماد میکنند و تشویق میشوند تا خودشان هم به گود تولید محتوا وارد شوند و برای برندی که در عالم تولید محتوا همهگیر شده است، محتوای جدید تولید کنند.
تیزر تبلیغاتی و تأثیر غیر قابل انکار اینفلوئنسرها؛
شاید شما نیز جزو مدیرانی باشید که با شنیدن نام اینفلوئنسر کمی ابرو در هم بکشید و تجربههای خوشایندی در این زمینه نداشته باشید، احتمالا تا حدی هم حق داشته باشید چرا که در این یکی، دو سال پدیدهی اینفلوئنسر مارکتینگ رشد انفجاری داشته است و در ورطهی آزمون و خطا گرفتار شده است، اما به نظر میرسد که سال 2019 میلادی حکم رنسانس و نوزایشی را برای بازار پر حاشیهی اینفلوئنسرها داشته باشد و جایگاه واقعی این پدیده نیز در ساخت تیزر تبلیغاتی تثبیت شود.
تیزر تبلیغاتی و حقیقت عریان واقعیت مجازی؛
با وجود اینکه فناوری واقعیت مجازی در اوج جوانی و سلامت خود به سر میبرد، شایعاتی مبنی بر اینکه واقعیت مجازی مرده است و بختی برای ماندگاری ندارد از این سو و آن سو شنیده میشود. اما حنای این شایعات در برابر تلاشهای برندهای معتبری چون گوگل و سامسونگ رنگی ندارد چرا که این برندها با سرمایهگذاریهای چند میلیون دلاری سعی میکنند تا جایگاه خود را در این بازار نوظهور تثبیت کنند و گوشیهای هوشمند را به یکی از رسانههای پرقدرت در عرصهی واقعیت مجازی تبدیل کنند.
تمام این مسایل سبب شده تا توجه به واقعیت مجازی در ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیتی دو چندان پیدا کند و کسبوکارهای مختلف برای جا نماندن از این سرگرمی جذاب در کلیپهای تبلیغ محصولات و خدماتشان با هم رقابت سختی داشته باشند. هیچ بعید نیست تا یکی، دو ساله آینده همهگیری واقعیت کجازی در ساخت تیزر تبلیغاتی به حد و اندازهای برسد که ساخت تبلیغ ویدیویی بدون حضور این تکنولوژی هیچ مخاطبی پیدا نکند.
منبع وبسایت blog.fyber.com ؛
نوشته تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛ اولین بار در کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا. پدیدار شد.
from WordPress https://ift.tt/2OXKHtS
Comments
Post a Comment