Skip to main content

اینستاگرام و رقابت بر سر اینفلوئنسر مارکتینگ با یوتیوب؛‌

چند روزی است که شاهدیم اینستاگرام با قابلیت IGTV برای تصاحب بازار اینفلوئنسر مارکتینگ دندان تیز کرده است و بازار پر سود یوتیوب در اینفلوئنسر مارکتینگ را نشانه رفته است.

پس اگر از آن دست طرفداران اینستاگرام هستید که فکر می‎کنید هدف اینستاگرام از ارائه‌‏ی قابلیت IGTV به کاربران خود، عرضه‎ی تلویزیونی کاملا شخصی‎سازی شده است تا کاربران به جای یک دقیقه در یک ساعت علایق و سلایقشان را برای دنبال‌کنندگان در فضای مجازی منتشر کنند، باید کمی در خوش‌بینی‎هایتان نسبت به نیات صرفا کاربردوستانه‏‌ی اینستاگرام تجدید نظر کنید.

اینستاگرام،‌ ویدیو مارکتینگ در خدمت اینفلوئنسر مارکتینگ ؛‌

اینفلوئنسر مارکتینگدو،‌ سه سالی است که تحلیل‎های بازاریابی مدام از نقش پر رنگ ویدیو مارکتینگ در دیده شدن و بالا بردن بازدیدهای تیزرهای تبلیغاتی سخن می‎گویند، پس جای تعجب ندارد که اینستاگرام تنها به ویدیو مارکتینگ و توسعه‎ی بازار اینفلوئنسرها از طریق قابلیت لایو استریم راضی نباشد و برای بر هم زدن بازار انحصاری یوتیوب در این حوزه‌ی درآمدزا و آینده‌‏دار نقشه‌ بریزد.

جالب اینکه اینستاگرام در شرایطی شمشیرهایش را برای یوتیوب در عرصه‏‎ی اینفلوئنسر مارکتینگ از رو بسته است که این اپلیکیشن پرطرفدار همین امسال نیز بازار اینفلوئنسرها را یک تنه در دست دارد و با 33 درصد رشد سالانه، درآمدی 1.6 میلیارد دلاری از فعالیت بازاریابی اینلوئنسرها در اپلیکیشن اینستاگرام کسب می‎کند.

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ این‌قدر طرفدار دارد؟

تا سال 2023 میلادی 60 درصد از کاربران اینترنت، ویدیوهای تبلیغاتی را بر روی موبایل‎هایشان تماشا خواهند کرد

اینفلوئنسر مارکتینگالبته این تصمیم تازه‎ی اینستاگرام با توجه به استقبالی که اینفلوئنسرها از آن داشته‎اند، تصمیمی منطقی به نظر می‎رسد،‌ چرا که خود اینفلوئنسرها هم دوست ندارند تا تنها در انحصار تبلیغات در یوتیوب اسیر باشند و برای تبلیغ‌ در اینستاگرام بیشتر از یک دقیقه فرصت بازاریابی پیدا نکنند.

از طرف دیگر همه‌گیری گوشی‌های هوشمند و عطش سیری‌ناپذیر کاربران برای تماشای ویدیو بر روی موبایل نیز تأثیر بسزایی در محبوبیت اینفلوئنسر مارکتینگ دارد، چرا که تا سال 2023 میلادی 60 درصد از کاربران اینترنت، ویدیوهای تبلیغاتی را بر روی موبایل‎هایشان تماشا خواهند کرد، پس ویدیو مارکتینگ از طریق جلب توجه اینفلوئنسرها برای ساخت و عرضه‎ی ویدیوهای بلند تبلیغاتی دغدغه‎ی هر شبکه‎ی اجتماعی است که می‎خواهد نبض بازار را دستان خود داشته باشد.

اینفلوئنسر مارکتینگ و رقابت اینستاگرام و اسنپ چت؛‌

اینفلوئنسر مارکتینگداستان تسخیر بازار اینفلوئنسر مارکتینگ توسط اینستاگرام با رقابت این اپلیکیشن با یوتیوب به اتمام نمی‎رسد و تیم بازاریابی اینستاگرام تحقیقات خود را برای جذب اینفلوئنسرهای اسنپ چت نیز شروع کرده‏ است.

تحقیقات مرکز پیو نشان می‎دهد در حال حاضر اینستاگرام،‌ یوتیوب و اسنپ چت محبوب‎ترین شبکه‎های اجتماعی در نزد نوجوانان امریکایی هستند. پس تعجبی ندارد که عمده سهم بازار ویدیو مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ نیز در دست این شبکه‏‌های اجتماعی باشد. بر اساس این تحقیقات فیس‌بوک در رده‎ی چهارم قرار می‌گیرد.

باید منتظر ماند و دید که در رقابت میان این شبکه‎های اجتماعی پرطرفدار،‌ بالاخره کدام یکی موفق می‌شود در عرصه‏‎ی ویدیو مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ دست‎نیافتنی شود.

منبع وب‎سایت marketingtechnews.net ؛

 

نوشته اینستاگرام و رقابت بر سر اینفلوئنسر مارکتینگ با یوتیوب؛‌ اولین بار در کانون تبلیغاتی بین المللی ویرا ورنا. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/2yIyUrJ

Comments

Popular posts from this blog

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند از طراحی تا خلق؛

طراحی لوگو یکی از عناصر حیاتی در شکل‌گیری هویت بصری هر سازمان و کسب و کاری است، اما ریبرندینگ یا بازآفرینی برند تنها در طراحی لوگو تازه خلاصه نمی‌شود و مدیرانی که تمام هزینه و انرژی سازمان را هنگام ریبرندینگ یا بازآفرینی برند صرف طراحی لوگو جذاب‌تر می‌کنند، به کلی فلسفه‌ی اساسی ریبرندینگ یا بازآفرینی برند را از یاد برده‌اند. ریبرندینگ یا بازآفرینی برند انقلاب یا اصلاح؛ ریبرندینگ یا بازآفرینی برند بیش از آنکه تکاملی تدریجی در حیات ارگانیک و انداموار برند باشد، انقلابی است که زندگی و زمانه‌ی برند را زیر و زبر می‌کند، بنابراین ریبرندینگ مؤثر باید قادر باشد تا گرانیگاه کسب و کار شما را تغییر دهد و نقطه‌ی ثقل تازه‌ای برای بنا نهادن امپراتوری کسب و کارتان در پیش چشمان شما ترسیم کند. با این تفاسیر زمانی که صحبت از ریبرندینگ یا بازآفرینی برند می‌شود، مهم‌ترین نکته هدفی است که از آفرینش مجدد برند در ذهن داریم و نتایج و دستاوردهایی است که قرار است بعد از این بازآفرینی‌ها بدان دست پیدا کنیم، اما متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها اینگونه تصور می‌کنند که نیازی به ریبرندینگ یا بازآفری...

تبلیغات در اینستاگرام و کار دشوار جلب نظر اهالی اینستاگرام!

اگر صابون تبلیغات در اینستاگرام به تنتان خورده باشد و جزو کسب‌وکارهای کوچک بازار هم باشید،‌ احتمالا با این احساس مواجه شده‌اید که مشغول صحبت با دیوار هستید و در دنیای بی‌کران اینترنت و شبکه‎‌های اجتماعی هیچ بنی بشری پیدا نمی‌شود که دو کلام جواب تبلیغات حساب شما را بدهد. عموما بعد از انتشار تبلیغات در اینستاگرام هیچ مخاطبی راغب به کامنت گذاشتن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن تبلیغات در اینستاگرام نیست. در صورتی که به بازار پر حاشیه‌ی اینلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب « اینفلوئنسر مارکتینگ و رقابت اینستاگرام با یوتیوب؛‌ » در وبلاگ ویرا ورنا مطالعه کنید. تبلیغات در اینستاگرام و دسترسی به بازاری 500 میلیون نفری؛‌ البته تبلیغات در اینستاگرام این مزیت را نیز دارد که هر چقدر هم تعداد مخاطبان و دنبال‌کنندگان کسب‌وکار شما در اینستاگرام کم‌تر باشد بازهم هر پست یا تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، چندتایی لایک خواهد گرفت و مورد پسند  چند نفری از اهالی اینستاگرام قرار خواهد گرفت! کافی است کمی در استفاده از هشتگ نیز تبحر داشته باشید ...

تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛

شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برند های معتبر در زمینه‌‎ی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی ، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهی‌دهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسب‌وکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصه‌برداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیش‌رو دست پیدا کنند. در ادامه با وب‌سایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیش‌تر آشنا شوید؛ تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛ با رواج همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی عطش آگهی‌دهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و مخاطبان کم‌حوصله‌ی این رسانه‌های پرطرفدار صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی را مجبور می‌کنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کم‌گویی و گزیده‌گویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکه‌های اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانه‌های مجازی می‌گذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکه‌های پرمخاطب بیشتر ...