Skip to main content

کانون تبلیغاتی یا شرکت تبلیغاتی

بعد از پیروزی انقلاب، اطلاق عنوان کانون آگهی و تبلیغاتی به کسب‌ و کارهایی که در نظر مردم شرکت تبلیغاتی بودند، رواج و رسمیت بیشتری پیدا کرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی ساماندهی کانون‎های تبلیغاتی انتخاب شد.
امروزه دریافت پروانه‏‌ی تأسیس کانون تبلیغاتی شرایطی دارد که این نوع کسب و کار را از ثبت و تأسیس شرکت متمایز می‎سازد، به عنوان مثال مؤسس کانون تبلیغاتی حتما باید مدرک مرتبط و رزومه یا سابقه‎ی کاری قابل دفاع در حوزه‌‏ی هنر یا تبلیغات داشته باشد، در صورتی که چنین پیش شرط‌هایی برای تأسیس شرکت‎ وجود ندارد و افراد تنها با دارا بودن شرایط اقتصادی مساعد اجازه‎ی ثبت و تأسیس شرکت را پیدا خواهند کرد.
با توجه به این توضیحات از منظر حقوق تجارت،‌ نمی‎توان از کانون تبلیغاتی با عنوان شرکت تبلیغاتی نام برد چرا که حقوق و وظایف کانون و شرکت در نظر قانونگذار متفاوت است. اما خب درست یا غلط بسیاری در فراخوانی کسب و کارهای تبلیغاتی، عناوینی چون کانون تبلیغاتی و شرکت تبلیغاتی را یکی می‎پندارند و با اینکه برای معرفی و تبلیغ کسب و کارشان دنبال کانون تبلیغاتی موفق می‌گردند در جست‎وجوهای اینترنتی خود سراغ شرکت تبلیغاتی ارزان و تعرفه شرکت تبلیغاتی را می‎گیرند.
شما کدام عنوان را بیشتر جست‌وجو می‌کنید، شرکت تبلیغاتی یا کانون تبلیغاتی؟‌

Comments

Popular posts from this blog

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند از طراحی تا خلق؛

طراحی لوگو یکی از عناصر حیاتی در شکل‌گیری هویت بصری هر سازمان و کسب و کاری است، اما ریبرندینگ یا بازآفرینی برند تنها در طراحی لوگو تازه خلاصه نمی‌شود و مدیرانی که تمام هزینه و انرژی سازمان را هنگام ریبرندینگ یا بازآفرینی برند صرف طراحی لوگو جذاب‌تر می‌کنند، به کلی فلسفه‌ی اساسی ریبرندینگ یا بازآفرینی برند را از یاد برده‌اند. ریبرندینگ یا بازآفرینی برند انقلاب یا اصلاح؛ ریبرندینگ یا بازآفرینی برند بیش از آنکه تکاملی تدریجی در حیات ارگانیک و انداموار برند باشد، انقلابی است که زندگی و زمانه‌ی برند را زیر و زبر می‌کند، بنابراین ریبرندینگ مؤثر باید قادر باشد تا گرانیگاه کسب و کار شما را تغییر دهد و نقطه‌ی ثقل تازه‌ای برای بنا نهادن امپراتوری کسب و کارتان در پیش چشمان شما ترسیم کند. با این تفاسیر زمانی که صحبت از ریبرندینگ یا بازآفرینی برند می‌شود، مهم‌ترین نکته هدفی است که از آفرینش مجدد برند در ذهن داریم و نتایج و دستاوردهایی است که قرار است بعد از این بازآفرینی‌ها بدان دست پیدا کنیم، اما متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها اینگونه تصور می‌کنند که نیازی به ریبرندینگ یا بازآفری...

تیزر تبلیغاتی و اصول و فنون جذابیت بصری؛

شرکت تبلیغاتی ویرارونا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چندین و چند ساله در ساخت تیزر تبلیغاتی و همکاری با برند های معتبر در زمینه‌‎ی ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی ، فهرستی از نکات مؤثر را گردآوری کرده است تا کارفرمایان و آگهی‌دهندگانی که در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند و کسب‌وکار خود هستند با کمک گرفتن از این فهرست خلاصه‌برداری شده، به نتایج مؤثرتری در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در سال میلادی در پیش‌رو دست پیدا کنند. در ادامه با وب‌سایت ویراورنا همراه باشید تا با نکات مطرح در ساخت تیرز تبلیغاتی بیش‌تر آشنا شوید؛ تیزر تبلیغاتی و محبوبیت ویدیوی کوتاه؛ با رواج همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی عطش آگهی‌دهندگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و مخاطبان کم‌حوصله‌ی این رسانه‌های پرطرفدار صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی را مجبور می‌کنند تا برای دیده و شنیده شدن، راه و رسم کم‌گویی و گزیده‌گویی را در پیش بگیرند. نکته جالب در مورد شبکه‌های اجتماعی اینکه هر چه از عمر این رسانه‌های مجازی می‌گذرد، سرعت مرور اطلاعات نیز بر روی این شبکه‌های پرمخاطب بیشتر ...

طراحی مسکات رمز ماندگاری برند در دیدگان مشتری؛‌

طراحی مسکات و طراحی کاراکتر سالیان سال است که در تبلیغات برای ترویج هر چه بهتر و بیشتر برندها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برند های پر سابقه‌ای چون کوکاکولا از طراحی مسکات و طراحی کاراکتر برای ارائه‌ی تصویری دوست‌داشتنی‌تر از برند خود به مخاطبان و مشتریان بهره‌ی فراوان برده‌اند. برخلاف آنچه ممکن است تصور شود، رواج شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر نه تنها از ارج و قرب مسکات و کاراکتر کم نکرده است بلکه با بیشتر از هر زمان دیگری بر محبوبیت و شهرت مسکات‌ ها و کاراکتر ها افزوده است و از این طریق بازار تقاضا برای طراحی کاراکتر و طراحی مسکات را از هر زمان دیگری گرم‌تر نیز کرده است. شبکه‌های اجتماعی محبت مسکات‌ های شیرین و دوست‌داشتنی را آنچنان در دل مخاطب و مشتری انداخته‌اند که این روزها انواع و اقسام کسب و کارها صرف نظر از کوچکی و بزرگی دست به دامان طراحی مسکات و طراحی کاراکتر شده‌اند تا چهره‌ای خواستنی‌تر از برند و نام و نشان تجاریشان برای مشتری و مخاطب ترسیم کنند. طراحی مسکات و شخصیتی به نام مسکات؛‌ مسکات شخصیت یا کاراکتری است که یک برند را زنده می‌کند و شخصیت می‌بخشد. د...